Regulamin sklepu

§1.Postanowienia ogólne.

1.  Niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną zwany dalej Regulaminem ,określa warunki świadczenia Usług Elektronicznych przez Sprzedawcę za pośrednictwem witryny www.zweko.com.pl na rzecz potencjalnych  Klientów.

2.Klient to podmiot, który zawiera ze Sprzedawcą umowę o świadczenie usługi, pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami.Klientem może być również osoba prawna lub jednostka organizacyjna.

3.Sprzedawcą jest Jerzy Jałowiec jako firma ZWEKO ZHU, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji  Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6371053475 który jest usługodawcą, administratorem i właścicielem witryny internetowej.

4.Usługa Elektroniczna to usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, na podstawie Umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem Sklepu, w ramach elektronicznego systemu zawierania umów na odległość, bez wymagania fizycznej obecności obu stron transakcji.

5.Umowa to zobowiązanie o świadczenie usługi przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Usługi Elektronicznej.

6.Sprzedaż oznacza świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Klienta usługi sprzedaży produktów bez obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłania i otrzymywania za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową,  przechowywaniem danych które są w całości nadawane, odbierane lub transmitowane za pomocą sieci elektronicznej.

7.Produkt to artykuł prezentowany w obszarze Sklepu przez Sprzedawcę w celu sprzedaży.

8.Koszyk to funkcjonalność Sklepu internetowego, umożliwiającą kompletowanie zamówień  przez Klienta. Dodanie Produktu do listy Produktów objętych zamówieniem, następuje poprzez użycie przycisku „Do koszyka”, znajdującego się przy Produkcie w obszarze strony internetowej Sklepu

9.Konto Klienta, to panel zarządzający zamówieniami Klienta, dostępny w obszarze Sklepu, pod warunkiem Rejestracji i Logowania przez Klienta.

10.Rejestracja to utworzenie Konta Klienta przez Klienta, przy użyciu formularza rejestracyjnego Sklepu, znajdującego się, na stronie internetowej.

11.Dane Kontaktowe Sprzedawcy to dane, przy użyciu których Klient może się skontaktować ze Sprzedawcą ZWEKO ZHU Jerzy Jałowiec 32-300 Olkusz ul.Parcze 79 poczta e-mail. biuro@zweko.pl   tel.326455333

12.Dane Kontaktowe Klienta, to dane Klienta, przy użyciu których Sprzedawca może skontaktować się z Klientem, obejmujące adres działalności, adres poczty elektronicznej i numer telefonu.

13.Dostawa to doręczenie Produktów Klientowi, do wskazanego przez niego niego miejsca przeznaczenia, za pośrednictwem firmy kurierskiej.

14.Aby móc korzystać ze Sklepu konieczne jest, dysponowanie przez Klienta urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet i mieć aktywne konto poczty elektronicznej

15.Utworzenie Konta Klienta następuje poprzez dobrowolną rejestrację, polegającą na wypełnieniu i wysłaniu Sprzedawcy formularza rejestracyjnego, który jest udostępniony w obszarze strony internetowej Sklepu.

16.Wypełnienie formularza rejestracyjnego polega na wypełnieniu wszystkich obowiązkowych oraz ewentualnie opcjonalnych pól formularza, przy użyciu prawdziwych, kompletnych i dotyczących Klienta danych, a w szczególności Danych Kontaktowych Klienta.

17.Przed wysłaniem formularza rejestracyjnego, poprzez zaznaczenie jego właściwego pola Klient powinien oświadczyć że,

a. Wyraża wolę zawarcia Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych ze Sprzedawcą.

b. Wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym, w celu realizacji Usług Elektronicznych przez Sprzedawcę.

c. Zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.

18.Niezłożenie przez Klienta oświadczenia wskazanego, w powyższych podpunktach, uniemożliwia utworzenie Konta Klienta i rejestrację.

19.Zarządzanie zamówieniami Klienta odbywa się za pośrednictwem Konta Klienta. Korzystanie z Konta Klienta jest możliwe po jego utworzeniu, przy użyciu właściwego loginu i hasła. W celu korzystania z Konta Klienta wymaga się zalogowania przy użyciu hasła.

20.Opcjonalnie przed wysłaniem  formularza rejestracyjnego Klient może dobrowolnie oświadczyć że,  wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym, w celach marketingowych przez Sprzedawcę.Zgoda ta może być w każdej chwili cofnięta,a Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.

21.Wysłanie formularza rejestracyjnego polega na jego wysłaniu do Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu, przy użyciu właściwej funkcjonalności, znajdującej się w obszarze formularza rejestracyjnego.

22.Zgodnie z wymogami prawa Sprzedawca świadczy Usługi Elektroniczne zgodnie z Regulaminem.Który jest udostępniony pod adresem Sklepu na witrynie internetowej www.zweko.com.pl

23.Podane na stronie internetowej Sklepu informacje, nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy Sprzedaży.

§2. Umowa Świadczenia bezpłatnych Usług Elektronicznych

1.Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów następujące bezpłatne Usługi Elektroniczne: udostępnienie formularza kontaktowego,udostępnienie formularza zamówień,prowadzenie Konta Klienta,dodanie Produktu do schowka.

2.Umowa o świadczenie usługi udostępnienia formularza kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony w chwili rozpoczęcia korzystania z formularza kontaktowego i zostaje rozwiązana w chwili skorzystania z niego lub zaniechania tej czynności przez Klienta. Przedmiotem Umowy jest udostępnienie formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej Sklepu, w celu wysłania wiadomości do Sprzedawcy.

3.Umowa o świadczenie usługi udostępnienia formularza zamówień zawierana jest na czas oznaczony w chwili rozpoczęcia korzystania z formularza zamówień i zostaje rozwiązana w chwili złożenia zamówienia lub zaniechania jego złożenia przez Klienta. Przedmiotem niniejszej Umowy jest udostępnienie formularza zamówień znajdującego się na stronie internetowej Sklepu, w celu wysłania zamówienia do Sprzedawcy.

4.Umowa o świadczenie usługi prowadzenia Konta Klienta zawierana jest na czas nieoznaczony w chwili rejestracji Konta Klienta. Przedmiotem niniejszej Umowy jest udostępnienie panelu zarządzającego zamówieniami Klienta.

5.Umowa o dodanie Produktu do schowka zawierana jest na czas oznaczony w chwili rozpoczęcia korzystania z opcji dodania Produktu do schowka i zostaje rozwiązana w chwili skorzystania z niej, lub zaniechania tej czynności przez Klienta. Dla zawarcia Umowy wymaga się zalogowania w Koncie Klienta. Zakres niniejszej Umowy obejmuje udostępnienie opcji dodania Produktu do schowka, tj. czasowego zapisania Produktu w pamięci Konta Klienta.

6.Umowa o świadczenie bezpłatnej Usługi Elektronicznej może być rozwiązana przez Klienta lub Sprzedawcę bez podania przyczyny , w każdym czasie, przy zastosowaniu ujętych w Regulaminie funkcjonalności lub poprzez wiadomość e-mail, przesłaną pod adres e-mail ujęty w Danych Kontaktowych Sprzedawcy lub Danych Kontaktowych Klienta.

§3.Składanie Zamówień

1.Składać zamówienia można przez całą dobę ,7 dni w tygodniu przy użyciu funkcjonalności Koszyk.

2.Po skompletowaniu listy zamówień Produktów, w obszarze Koszyka Klient może przejść do realizacji zamówienia ,w którym określa sposób Dostarczenia Produktu i sposób płatności przez zaznaczenie odpowiedniej opcji.

3.Jeśli Klientem jest zalogowany posiadacz Konta Klienta,można przejść do składania Zamówienia jako Klient zalogowany.

4.W przypadku, gdy Klient nie jest zalogowanym posiadaczem Konta Klienta, wybiera sposób składania zamówienia poprzez użycie przycisku Zaloguj,wówczas Klient przechodzi do Konta Klienta ,które zostaje zarejestrowane jako posiadacz Konta Klienta.

5.Po wybraniu sposobu realizacji zamówienia Klient powinien podać jak poniżej

a. informację o sposobie i adresie dostawy

b. dane do faktury

c. sposób płatności, zaznaczając właściwą opcję

d. że wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym, w celu realizacji Usług Elektronicznych.

6.Złożenie zamówienia wymaga potwierdzenia przez Klienta następujących danych,

a. sposobu Dostarczenia Produktów, poprzez wybór właściwej opcji Dostarczenia

b. sposobu płatności, poprzez wybór właściwej opcji płatności

§4 Realizacja zamówienia

1.Klient otrzymuje, poprzez wyświetlenie w obszarze Koszyka, informację o łącznej cenie za zamówienie wraz z należnym podatkiem oraz kosztami dostarczenia produktów.

2. Klient może potwierdzić zakup przez użycie przycisku ,jest to jednoznaczne z zawarciem umowy  Sprzedaży Produktów, ujętych w zamówieniu Klienta.

§5 Zmiana zamówienia Klienta

1.Do czasu poinformowania Klienta, o wysyłce Produktów,Klient może zmienić zamówienie, zmiana  może obejmować jego anulowanie, anulowanie w części, rozszerzenie o dodatkowe Produkty lub zmianę adresu Dostarczenia.

§6 Brak możliwości realizacji zamówienia ze strony Sprzedającego

1.Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o niemożliwości realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności ,może to być informacja telefoniczna lub przy użyciu Danych Kontaktowych Klienta w formie elektronicznej ,może to być np.

a. anulowanie części zamówienia ,co będzie skutkowało ponownym przeliczeniem zamówienia.

b. podział zamówienia na dwie części,z których druga zostanie dostarczona w późniejszym czasie,co nie będzie skutkowało ponownym przeliczeniem zamówienia.

c. anulowanie zamówienia w całości, co skutkuje umorzeniem wartości zamówienia.

§7 Potwierdzenie przyjęcia zamówienia

1.Potwierdzenie przyjęcia zamówienia, następuje w drodze przesłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail, pod wskazany w Danych Kontaktowych Klienta adres elektroniczny. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest równoznaczne z przyjęciem przez Sprzedawcę oferty zawarcia Umowy Sprzedaży, złożonej przez Klienta.

§8 Sprzedaż

1.Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów usługi sprzedaży Produktów na odległość, za pośrednictwem Sklepu internetowego.

2.Przedmiot umowy sprzedaży, obejmuje zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta własności Produktów i wydania ich, oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Produktów i zapłaty Sprzedawcy ceny Produktów.

3.Sprzedawca zastrzega sobie, prawo do przeprowadzania akcji promocyjnych, polegających na obniżeniu ceny Produktu do określonego terminu lub wyczerpania zapasu Produktów podlegających akcji promocyjnej.

4.Zawierając Umowę Sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się do Dostarczenia Klientowi Produktów bez wad i uszkodzeń.

5.Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia Klienta przez Sprzedawcę.

6.Wydanie Produktów następuje niezwłocznie i najdłużej w terminie do 30 dni.

7.Czas realizacji wydania Produktów może ulec zmianie, w przypadku zmiany zamówienia przez Klienta.

8.Wydanie Produktów odbywa się za pośrednictwem operatora usług kurierskich , w celu ich dostarczenia na podany adres dostawy lub osobiście w siedzibie sklepu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16

9.Wydanie Produktów następuje nie wcześniej, jak po uiszczeniu zapłaty przez Klienta.

10.Sprzedawca potwierdza wydanie Produktów operatorowi usług kurierskich w celu ich dostarczenia, pod adres podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia, poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Klienta.

11.Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu sprzedaży przechodzi na Konsumenta z chwilą jej wydania Konsumentowi.

12.Dostarczona przesyłka powinna zostać sprawdzona przez Klienta przy obecności operatora usług kurierskich. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać sporządzenia właściwego protokołu.

§9 Płatności

1.Sklep umożliwia następujące sposoby płatności z tytułu świadczonych Usług.

a. gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Sklepu

b. przelewem na rachunek bankowy Sklepu

c. przelewem przy użyciu Zewnętrznego Systemu Płatności

d. gotówką, przy odbiorze za pobraniem

2.Łączna wartość zakupu z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cennika Produktów, znajdującego się na stronie internetowej Sprzedawcy w chwili zamówienia.

3.Podane ceny na stronie internetowej Sklepu przy każdym  Produkcie są cenami brutto podanymi w polskich złotych i zawierają wartość podatku VAT, natomiast nie zawierają kosztów Dostarczenia Produktu i opcji płatności którą ustala Klient.

4.Łączna cena zamówienia, widoczna w obszarze Koszyka przed złożeniem zamówienia, a po wyborze sposobu Dostarczenia Produktów oraz płatności, obejmuje cenę za zamówione Produkty wraz z należnymi podatkami, oraz wszelkimi kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami Dostarczenia i transakcji. Łączna cena zamówienia wiąże jednakowo Sprzedawcę i Klienta.

5.Koszty zakupu i dostarczenia Produktu ponosi Klient.

6.Termin płatności należności za zakupy, przypada na chwilę wydania Produktu.

7. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.

8. Faktura VAT lub rachunek z tytułu Usługi Sprzedaży zostają dołączone do Produktów podlegających wydaniu lub przesłane wiadomością e-mail, pod adres e-mail Klienta, w zależności od dyspozycji Klienta.

9.Zwrot płatności przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od daty powstania przyczyny, w przypadku,

a. odstąpienia od Umowy przez Konsumenta

b. rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub części zamówienia opłaconego przed jego realizacją

c. uznania przez Sprzedawcę roszczenia Klienta, objętego zgłoszeniem reklamacyjnym, w całości lub części, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa

9.Zwrot płatności następuje, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w transakcji, chyba że wyrazi on zgodę na inne rozwiązanie, które nie może się wiązać, dla Klienta z żadnymi kosztami.

10.Sprzedawca nie jest zobowiązany, do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów dostarczenia produktów, jeżeli Klient wybrał sposób Dostarczenia Produktów inny, niż najtańszy standardowy sposób Dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

§10 Gwarancja i reklamacje

1.Okres gwarancyjny rozpoczyna się od dnia  sprzedaży Produktu

2.Gwarancja zapewnia nieodpłatną naprawę lub wymianę części niesprawnych i nie nadających się do eksploatacji z powodu stwierdzonych wad konstrukcyjnych, w produkcie sprzedaży, potwierdzonych przez producenta lub jego przedstawiciela.

3.Klientowi nie przysługuje z tytułu wykonania uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji,jakiekolwiek roszczenie pieniężne a w szczególności roszczenie o odszkodowanie bądź zwrot utraconych korzyści, związanych z przestojem przedsiębiorstwa Klienta.

4.Gwarancji nie podlegają materiały eksploatacyjne, oraz zastosowanie części innego producenta niż zalecane przez Sprzedawcę.

5.Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi, za wady fizyczne rzeczy, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji

6.Uprawnienia z tytułu gwarancji ulegają wyłączeniu w następujących przypadkach,

a. jeżeli zostały naruszone plomby na  urządzeniu, zabezpieczonych zaworów bezpieczeństwa , przez osoby nie uprawnione.

b. jeżeli urządzenie nie jest eksploatowane zgodnie z ograniczeniami wynikającymi z załączonych danych katalogowych, w szczególności dotyczących maksymalnych ciśnień i przepływów.

c. jeżeli urządzenie lub jego część uległo przeróbkami, naprawami poza  punktami serwisu Sprzedawcy.

d. jeżeli uszkodzenie zostało spowodowane zanieczyszczonym olejem hydraulicznym.
Sprzedawca aby to wykazać powinien mieć możliwość pobrania próbki oleju w celu jego analizy w specjalistycznym zakładzie

e. jeżeli usterka bądź uszkodzenie urządzenia lub jego części spowodowane zostało niewłaściwą eksploatacją ,wynikającą w szczególności z nieumiejętnego obchodzenia się z urządzeniem, brakiem okresowych przeglądów lub brakiem konserwacji, a zostanie to udokumentowane przez Sprzedawcę.

7.Sprzedawca jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych, w przypadku nie dotrzymania tego terminu reklamację uważa się za uznaną.

§11 Odstąpienie od Umowy

1. Klient może bez podawania przyczyny, odstąpić w terminie 14 dni od Umowy świadczenie Usługi Elektronicznej, w tym od Umowy Sprzedaży.

2.Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, zamieszczony w obszarze strony internetowej Sklepu lub pocztą e-mail.

3. W przypadku otrzymania przez Sprzedawcę drogą elektroniczną oświadczenia o odstąpieniu przez Klienta od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie jego otrzymania.

4.Sprzedawca zobowiązuje się do odebrania Produktu na własny koszt, jeżeli ze względu na jego charakter nie można go odesłać
w przeciwnym razie Kupujący odsyła Produkt na własny koszt.

5.Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza niezbędny, do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

6.Umowę Sprzedaży, uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę.

7. Prawo odstąpienia od Umowy Elektronicznej nie przysługuje Klientowi w przypadkach wymienionych poniżej w podpunktach.

a. jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu usługi przez Sprzedawcę utraci on prawo odstąpienia od Umowy

b. sprzedaży produktu nie fabrycznego, wyprodukowanego dla Klienta według podanego przez niego wzoru lub specyfikacji

c. produktów, które po dostarczeniu Klientowi, ze względu na swoją specyfikę, pozostają nierozłącznie połączone z innymi produktami

8.Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od Umowy znajdują się w Regulaminie zamieszczonym w obszarze strony internetowej Sklepu

§12 Postanowienia uzupełniające

1.Wszystkie użyte przez Sprzedawce znaki towarowe, elementy graficzne i zdjęcia zamieszczone na stronie internetowej Sklepu w celu prezentacji Produktów są przedmiotem praw autorskich ich właścicieli.

2. Domena internetowa sklepu, jego logotypy,nazwa Sklepu stanowią własność prawa autorskiego i przedmiot ochrony prawnej.

3.Sprzedawca zobowiązuje się do zachowania starania dla umożliwienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu, oraz do udzielenia pomocy w rozwiązywaniu problemów technicznych,z tym związanych.

4.Sprzedawca zobowiązuje się do prowadzania działań zmierzających do ochrony danych znajdujących się w Koncie Klienta przed jego nieuprawnionym dostępem i użyciem przez osoby niepowołane.

5.Klient ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane ujawnieniem, swojego loginu lub hasła osobom nieuprawionym.

6.Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami z tytułu świadczonych Usług Elektronicznych, jest ograniczona do wartości należności z tytułu świadczonej usługi.

7.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za  przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług Elektronicznych, spowodowane siłą wyższą.

8.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w razie przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług Elektronicznych na rzecz Klientów niebędących Konsumentami, spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów za pomocą których Sklep świadczy Usługi Elektroniczne.

9.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści, przez Klienta nie będącego Klientem.

10.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za następstwa wykorzystania danych dostępowych do Konta Klienta przez osoby trzecie, w przypadku gdy weszły one w ich posiadanie w następstwie naruszenia postanowień Regulaminu przez Klienta.

11.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, spowodowane naruszeniem przez Klienta postanowień Regulaminu.

§13 Postanowienia końcowe

1.Sprzedawca może zbierać informacje, celem przechowywania ich lokalnie na urządzeniu Klienta, korzystając z mechanizmu pamięci przeglądarki przy użyciu plików „cookies”.

2.Dane osobowe użytkowników Sklepu przetwarzane są na podstawie zgody osób, których dotyczą lub gdy jest to konieczne do realizacji Umowy, gdy osoba której dane dotyczą jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem Umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą.

3.Dane osobowe są zbierane w celu świadczenia usług przez Sklep. Osobom, których dane zostały przez Sklep zebrane, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, poprawiania ich oraz wniesienia pisemnego żądania zaprzestania ich przetwarzania, a także sprzeciwu wobec tego.

4.Zasady przetwarzania danych osobowych, polityki prywatności oraz polityki plików „cookies” uregulowane zostały w dokumencie „Polityka prywatności oraz polityka plików cookies”, stanowiącym załącznik do Regulaminu, zamieszczone są w obszarze strony internetowej Sklepu

5.Zawierając Umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej, Klient dobrowolnie upoważnia Sprzedawcę do kierowania na Dane Kontaktowe Klienta informacji związanych z Umowami oraz ich wykonaniem, a także informacji handlowych w przypadku wyrażenia na to odrębnej zgody.

6.Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany do informowania Sprzedawcy o zmianach Danych Kontaktowych Klienta, pod rygorem skuteczności ich zastosowania przy doręczeniach.

7.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych systemu informatycznego Sklepu, usunięcia z ważnych przyczyn całej zawartości Sklepu oraz zaprzestania świadczenia Usług.Może również w obszarze Sklepu przedstawiać treści reklamowe

8.Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści na stronie internetowej Sklepu, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie. Informację o zmianie Regulaminu umieszcza się w obszarze strony internetowej Sklepu nie później niż w terminie 10 dni przed datą rozpoczęcia jego obowiązywania.

9.W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

10.Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Sklepu i jest dostępny w formacie nie edytowalnym TUTAJ